Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14324

Название: Використання багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу для оцінки ефективності діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації
Другие названия: Multifactor regression analysis to assess the effectiveness of the enterprise and consumer cooperation organizations
Авторы: Гросул, В. А.
Іщейкін, Т. Є.
Grosul, V.
Ischeikin, T.
Ключевые слова: кореляційно-регресійний аналіз
підприємства
організації
споживча кооперація
управління
correlation and regression analysis
enterprises
organizations
consumer cooperatives
management
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Гросул, В. А. Використання багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу для оцінки ефективності діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації / В. А. Гросул, Т. Є. Іщейкін // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 47–61.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в дослідженні можливості використання багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу для оцінки ефективності діяльності підприємства організацій споживчої кооперації. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Визначено чинники, які впливають на рівень ефективності діяльності підприємств та організацій споживчої кооперації. За допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу обґрунтовано заходи з підвищення рівня ефективності їх діяльності. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що використання багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу сприятиме розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації і підвищенню рівня їх ефективності. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці управління підприємствами та організаціями різних форм власності.
Purpose. To study the possibility of using multifactor regression analysis to assess the effectiveness of the enterprise and consumer cooperation organizations. Methodology of research. The solution of these problems in an article carried by such scientific and special research methods: analysis and synthesis, generalization and systematization, the dialectical approach. Findings. The factors affecting the level of efficiency of activity of enterprises and organizations of consumer cooperatives. Using multivariate regression analysis based measures to raise the efficiency of their operations. Practical value. The article substantiates that the use of multivariate regression analysis will contribute to the development of enterprises and organizations of consumer cooperatives and improve their efficiency. Main scientific article can be used in the practice of business management and organizations of various forms of ownership.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14324
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1344-2205-1-PB.pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь