Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14326

Название: Концепція контролінгу в управлінні витратами підприємств торгівлі
Другие названия: The concept of controlling cost management companies trade
Авторы: Мілаш, І. В.
Milash, I.
Ключевые слова: контролінг
витрати
результати
управління витратами
підприємства торгівлі
controlling costs
results
cost management
trade enterprises
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Мілаш, І. В. Концепція контролінгу в управлінні витратами підприємств торгівлі / І. В. Мілаш // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 69–73.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в дослідженні теоретичних основ формування концепції контролінгу в управлінні витратами підприємств торгівлі, зокрема з урахуванням їх галузевої специфіки. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Доведено, що контролінг є дієвим фактором модернізації управління витратами торговельного підприємства та оптимальним інструментом досягнення його оперативних і стратегічних цілей. Він формується відповідно до порядку адміністративно-правового й економічного регулювання діяльності підприємства торгівлі та процесів формування його капіталу, спрямований на зростання ефективності використання ресурсів, підвищення рівня координованості процесів і функцій управління й дозволяє підвищити ефективність діяльності за рахунок зростання обґрунтованості управлінських рішень та ефективності управління підприємством загалом. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що контролінг витрат є дієвим фактором модернізації управлінської діяльності підприємства торгівлі та оптимальним інструментом досягнення його оперативних і стратегічних цілей. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств торгівлі.
Purpose. The purpose of the article is to study the theoretical foundations of the concept of controlling the formation of the management costs of sale. The article investigates the bases and controlling role in the management of enterprise expenses, in particular taking into account industryspecific trade sectors. Methodology of research. The solution of the tasks carried out in the article by means of scientific and special methods of research: analysis and synthesis, generalization and systematization, the dialectical approach. Findings. It is proved that controlling cost management is an effective factor in the modernization of commercial enterprises and the best tool to achieve its operational and strategic goals. It is formed in accordance with the order of the administrative law and economic regulation of the enterprise trade and processes of formation of its capital, it aims to increase the efficiency of resource use, improve co-ordination processes and management functions and to improve the efficiency of activities by enhancing the validity of management decisions and business management efficiency generally. Practical value. The article justified that controlling costs is an effective factor in the modernization of the management of the enterprise trade and the best tool to achieve its operational and strategic goals. Main scientific article can be used in the practice of sale.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14326
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1346-2207-1-PB.pdf723,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь