Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14343

Название: Екологічні зобов'язання споживачів: обліковий і маркетинговий аспекти
Авторы: Замула, І. В.
Ключевые слова: екологічні зобов’язання
екологічний маркетинг
облік екологічних зобов’язань
облік екологічної діяльності
екологічні зобов’язання споживачів
Дата публикации: 2016
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Замула, І. В. Екологічні зобов'язання споживачів: обліковий і маркетинговий аспекти / І. В. Замула // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 169–177.
Аннотация: Анотація. В останні роки людство почало усвідомлювати величезну кількість проблем, пов’язаних з антропогенним впливом на навколишнє середовище. Україна лідирує в Європі за кількістю відходів. Відсутність методології та методики відображення в системі бухгалтерського обліку екологічних зобов’язань споживачів, а також нерозробленість основних положень екологічного маркетингу обумовлюють актуальність досліджень зазначеної тематики в сучасних умовах. Метою дослідження є розвиток бухгалтерського обліку екологічної діяльності шляхом розробки методики облікового відображення екологічних зобов’язань споживачів, а також розвиток положень екологічного маркетингу. Методика дослідження. У ході дослідження було використано такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, моделювання, системний підхід, графічний. Результати. У результаті дослідження запропоновано механізм зацікавлення користувачів в екологічно безпечному поводженні з пакувальними матеріалами. Запропоновано методику бухгалтерського обліку екологічних зобов’язань споживачів, яка дозволяє справедливо визначити ціну кінцевого споживання пакувальних матеріалів і відокремити суму екологічних зобов’язань споживачів, поліпшить інформування споживачів щодо складових, які формують ціну на продукт. Практична значущість результатів дослідження. Використання бухгалтерського обліку як інформаційно-контрольної системи дозволить достовірно визначити обсяги спожитої продукції, тобто підрахувати обсяги відходів, які виникнуть після споживання продукції, і перерахувати екологічні зобов’язання споживачів, призначені для утилізації пакувальних матеріалів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14343
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1360-2221-1-PB.pdf899,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь