|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14369
|
| Название: | Система управління збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств: уточнення термінології |
| Другие названия: | The marketing activity management system of coal mining enterprises: clarification of terminology |
| Авторы: | Залознова, Ю. С. Трушкіна, Н. В. Zaloznova, Yu. Trushkina, N. |
| Ключевые слова: | вуглевидобувне підприємство збутова діяльність управління збутовою діяльністю система управління збутовою діяльністю наукові підходи термінологія принципи методи функції механізми coal mining enterprise marketing activity management of marketing activity marketing activity management system scientific approaches principles methods functions mechanisms |
| Дата публикации: | 2016 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Залознова, Ю. С. Система управління збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств: уточнення термінології / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 3. – С. 83–93. |
| Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає в уточненні змісту поняття «система управління збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств» з урахуванням особливостей їх функціонування в сучасних умовах господарювання та визначенні механізмів, на яких має базуватися
формування системи управління збутовою діяльністю підприємств вугільної промисловості.
Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою
таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення. Результати. Уточнено зміст і визначено основні елементи поняття «система управління збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств». Запропоновано структурну та структурно-функціональну схеми формування системи управління збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств. Практична значущість результатів дослідження. Обґрунтовано, що впровадження пропозицій щодо формування системи управління
збутовою діяльністю вуглевидобувних підприємств сприяє економії витрат на транспортування вугільної продукції й обслуговування споживачів. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці вуглевидобувних підприємств. Purpose. The article is clarified the term content “marketing activity management system coal enterprises” with regard to their functioning in modern conditions of managing and determining the mechanisms which should be based on the formation of a control system of marketing activity of the coal industry. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization. Findings. The content is updated and the main elements of the term “marketing activity management system coal enterprises” are defined. Structural and structural and functional scheme of formation of marketing activity management system of the coal-mining enterprise are offered. Practical value. The article substantiates that implementation of proposals for the formation of marketing activity management system of coal mines helps save costs on transportation of coal products and customer service. Main scientific article can be used in the practice of mining enterprises. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14369 |
| ISSN: | 2409-6873 |
| Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|