Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14392

Название: Удосконалення механізмів ефективного управління якістю праці на підприємствах туризму
Другие названия: Perfection of mechanisms of effective management by quality of labour on enterprises of tourism
Авторы: Дробиш, Л. В.
Drobysh, L.
Ключевые слова: сфера туризму
якість праці
управління якістю праці
система управління якістю праці
механізми ефективного управління якістю праці
tourism
the quality of labour
quality control labour
labour quality management system
mechanisms for effective quality management of labour
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Дробиш, Л. В. Удосконалення механізмів ефективного управління якістю праці на підприємствах туризму / Л. В. Дробиш // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 2. – С. 27–32.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в дослідженні проблем управління якістю праці на підприємствах сфери туризму, а також пошуку механізмів ефективного управління якістю праці як чинника підвищення ефективності їх діяльності. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: логічного й порівняльного аналізу, графічного зображення. Результати. Досліджено проблеми управління якістю праці на підприємствах туризму, запропоновано механізми ефективного управління якістю праці у сфері туризму в умовах постійно зростаючої конкуренції на туристичному ринку. Практична значущість результатів дослідження. Для ефективного функціонування підприємств туризму в Україні, зміцнення їх конкурентних позицій на туристичному ринку, необхідно вдосконалювати механізми управління якістю праці. Це сприятиме більш якісному обслуговуванню споживачів туристичних послуг і збільшенню прибутковості туристичних підприємств. Нагальною є потреба в подальших дослідженнях системи якості праці у сфері туризму та вдосконаленні механізмів управління якістю праці на підприємствах цієї галузі.
The purpose of the article is to the study of problems of quality management of work of the enterprises of sphere of tourism, as well as search mechanisms for the effective quality management of labour as factor of increase of efficiency of their activities. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following research methods: logical and comparative analysis, method of graphic representation. Results: investigated the problem of controlling the quality of work at the enterprises of tourism proposed the mechanisms for effective quality management of labour in the tourism sector in the conditions of constantly growing competition in the tourism market. Practical value. For the effective functioning of enterprises of tourism in Ukraine, strengthen their competitive position in the tourism market it is necessary to improve the mechanisms of quality management of labour. This will contribute to more high-quality service of consumers of tourist services and increase of profitability of tourism enterprises. Urgent is the need for further research of quality of work in the field of tourism and enhancing mechanisms of quality management of work at the enterprises of the industry.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14392
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1395-2618-1-PB.pdf412,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь