Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14396

Название: Проблеми та перспективи розвитку форм організації роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку
Другие названия: Problems and prospects of development the forms of retail consumer cooperatives in the rural consumer market
Авторы: Зінченко, О. М.
Zinchenko, O.
Ключевые слова: роздрібна торгівля
торговельна мережа
споживча кооперація
сільський споживчий ринок
спеціалізація
retail
retail chains
consumer cooperatives
rural consumer market specialization
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Зінченко, О. М. Проблеми та перспективи розвитку форм організації роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку / О. М. Зінченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 2. – С. 58–64.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в розробці теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо оцінки проблем та перспектив розвитку форм організації роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Установлено, що кризовий стан роздрібної торгівлі споживчої кооперації на сільському споживчому ринку спричинений невідповідністю матеріально-технічного й кадрового забезпечення чинним нормам і нормативам, високим ступенем зношеності матеріально-технічної бази, а також низьким рівнем життя населення, занепадом ринку праці, відсутністю підтримки незахищених верств населення. Запропоновано класифікацію видів роздрібної торговельної мережі на сільському споживчому ринку відповідно до розміру населених пунктів. Практична значущість результатів дослідження. Обґрунтовано необхідність запровадження нових форм організації роздрібної торгівлі на сільському споживчому ринку.
The purpose of the article is to develop a theoretical positions and practical recommendations on assessment of problems and prospects of development the forms of retail consumer cooperatives in the rural consumer market. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, dialectical approach. Findings. The critical state of the retail consumer cooperatives in the rural consumer market caused by the disparity logistical and personnel support current standards and regulations, high wear material base, low-wage employment and low living standards, the decline of the labor market, lack of support for vulnerable groups. The classification of types of retail network in the rural consumer market to the size is proposed. Practical value. The necessity of new forms of retailing in rural consumer market is grounded.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14396
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1399-2622-1-PB.pdf433,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь