Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14397

Название: Алгоритм управління інформаційними потоками туристичних підприємств
Другие названия: Algorythm of management of information flows of tourism enterprises
Авторы: Іванова, О. М.
Ivanova, O.
Ключевые слова: інформаційні потоки
управління інформаційними потоками
інформаційні бар’єри
інформаційні потоки туристичних підприємств
туристичні підприємства
informational flows
management of informational flows
information barriers
information flows of tourism enterprises
tourism enterprises
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Іванова, О. М. Алгоритм управління інформаційними потоками туристичних підприємств / О. М. Іванова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 2. – С. 65–69.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в обґрунтуванні необхідності управління інформаційними потоками туристичних підприємств. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Визначено, що управління інформаційними потоками туристичних підприємств покращує інформаційну насиченість їх господарських процесів та вдосконалює просування підприємств на ринку. Управління інформаційними потоками базується на інформаційних потребах усіх учасників формування і реалізації туристичного продукту. Практична значущість результатів дослідження. У статті наведено характерний алгоритм управління інформаційними потоками, який відображає технологічні процеси співпраці туристичних підприємств і характерні особливості інформаційних потоків у туристичній сфері національної економіки. Кожний з етапів є узагальненим заходом, що містить відповідні деталізовані функціональні значення. У статті визначено основні інформаційні бар’єри, які можуть завадити успішному управлінню інформаційними потоками.
The necessity to manage information flows of tourism enterprises is substantiated in the article. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, dialectical approach. Findings. It is determined that the management of information flows of tourism enterprises improves the information richness of their business processes and promotion of the enterprises in the market. Information flows management is based on the information needs of all participants of the formation and implementation of the tourism product. Practical value. The article shows the typical algorithm of information flows management, which reflects the technological process of cooperation of tourism enterprises and the characteristics of the information flows in the tourism sector of the national economy. Each of the stages is a generalized measure, which includes the corresponding detailed functional value. The basic information barriers that may hinder the successful management of information flows is determined in the article.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14397
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1400-2623-1-PB.pdf397,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь