Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425
|
Название: | Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах |
Авторы: | Шовкова, О. А. |
Ключевые слова: | інтернет-технології упровадження механізм підхід просування роздрібна торгівля |
Дата публикации: | 2016 |
Издатель: | ПУЕТ |
Библиографическое описание: | Шовкова, О. А. Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах / О. А. Шовкова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 1. – С. 43–52. |
Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає в узагальненні й розвитку сучасних парадигм формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах.
Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу.
Розкрито теоретичний зміст, структуру та особливості економічного й організаційного механізмів просування продовольства. Запропоновано концептуальний підхід до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування засобами інтернет-технологій, сформовано структуру механізмів. Розглянуто підхід до вдосконалення процесів реалізації продовольства через упровадження механізмів просування засобами інтернет-технологій. Отримані результати можуть бути використані господарюючими суб’єктами у процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-технологій. Розглянуті у статті підходи до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій, а також до
вдосконалення процесів реалізації продовольства можуть бути використані у практиці підприємств роздрібної торгівлі. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|