Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425

Название: Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах
Другие названия: Actual paradigm of formation and implementation by commercial enterprises the mechanisms of food promotion by means of internet technologies
Авторы: Шовкова, О. А.
Shovkova, O.
Ключевые слова: інтернет-технології
упровадження
механізм
підхід
просування
роздрібна торгівля
approach
implementation
Internet technology
mechanism
promotion
retail
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Шовкова, О. А. Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах / О. А. Шовкова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 1. – С. 43–52.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в узагальненні й розвитку сучасних парадигм формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Розкрито теоретичний зміст, структуру та особливості економічного й організаційного механізмів просування продовольства. Запропоновано концептуальний підхід до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування засобами інтернет-технологій, сформовано структуру механізмів. Розглянуто підхід до вдосконалення процесів реалізації продовольства через упровадження механізмів просування засобами інтернет-технологій. Отримані результати можуть бути використані господарюючими суб’єктами у процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-технологій. Розглянуті у статті підходи до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій, а також до вдосконалення процесів реалізації продовольства можуть бути використані у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
The purpose of the article is the synthesis and development of actual paradigms of development and implementation by commercial enterprises the mechanisms of food promotion by means of internet technology. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, dialectical approach. The introduction of Internet technologies in marketing activities of Ukrainian commercial enterprises presents one of the important directions of innovative development and requires synthesis of experience, its systematization and develop specific recommendations for the implementation and further development of mechanisms to promote food by means of Internet technologies. The theoretical content, structure and features of economic and organizational mechanisms to promote food is revealed. Improved interpretation of the term "promotion mechanism", provided the author's definition in the article. The concept of the mechanism of promotion ia defined as a set of actions on bringing products by trade enterprises to consumers, and that, unlike the existing ones, including organic combination of process management principles and terms of goods movement using the tools of communications and marketing, selling food forms and systems software business processes to encourage consumers to purchase and activation of sales. That allows to distinguish the types of economic and organizational mechanisms to promote food. The approach to process improvement the food trade through the implementation of mechanisms to promote means of Internet technology. In the article considered approaches to the formulation and implementation of economic and institutional mechanisms of food promotion by means of Internet technology and to improve processes of trade, which can be used in the practice of retailers.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1544-2385-1-PB.pdf712,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь