Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425

Название: Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах
Авторы: Шовкова, О. А.
Ключевые слова: інтернет-технології
упровадження
механізм
підхід
просування
роздрібна торгівля
Дата публикации: 2016
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Шовкова, О. А. Сучасні парадигми формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах / О. А. Шовкова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 1. – С. 43–52.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає в узагальненні й розвитку сучасних парадигм формування та впровадження механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій на торговельних підприємствах. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Розкрито теоретичний зміст, структуру та особливості економічного й організаційного механізмів просування продовольства. Запропоновано концептуальний підхід до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування засобами інтернет-технологій, сформовано структуру механізмів. Розглянуто підхід до вдосконалення процесів реалізації продовольства через упровадження механізмів просування засобами інтернет-технологій. Отримані результати можуть бути використані господарюючими суб’єктами у процесі розроблення та реалізації інноваційних проектів із впровадження інтернет-технологій. Розглянуті у статті підходи до формування та впровадження економічного й організаційного механізмів просування продовольства засобами інтернет-технологій, а також до вдосконалення процесів реалізації продовольства можуть бути використані у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14425
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1544-2385-1-PB.pdf712,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь