Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14465

Название: Комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування продукції засобами інтернет-технологій
Авторы: Шовкова, О. А.
Ключевые слова: ефект
ефективність
інтернет-технології
механізм
просування
роздрібна торгівля
Дата публикации: 2015
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Шовкова, О. А. Комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування продукції засобами інтернет-технологій / О. А. Шовкова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 3. – С. 125–132.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає у формуванні комплексного підходу до оцінки ефективності механізмів просування продукції торговельними підприємствами із використанням інтернет-технологій у збутовій діяльності. Стаття присвячена дослідженню показників ефективності функціонування механізмів просування продукції на підприємствах роздрібної торгівлі з метою оцінки впливу механізмів просування на внутрішнє середовище підприємства та його оточення. Сформовано комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування засобами інтернет-технологій. Проведення аналізу ефективності пропонується здійснювати за системою показників, яка враховує взаємозв’язок процесів просування та збуту і передбачає угрупування показників ефективності у низку блоків оцінки функціональних систем. Поєднання критеріїв оцінювання функціональних складових елементів інтернет-проектів і врахування взаємозв’язку процесів просування та збуту засобами інтернет-технологій надало можливість оцінити процес функціонування інтернет-проектів. У статті обґрунтовано, що застосування запропонованого підходу дозволить підприємствам визначити вплив механізмів просування із використанням інтернет-технологій на внутрішнє середовище підприємства та його оточення під час планування, коригування та реалізації збутової політики. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14465
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1117-2676-1-PB.pdf853,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь