Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14465
|
Название: | Комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування продукції засобами інтернет-технологій |
Авторы: | Шовкова, О. А. |
Ключевые слова: | ефект ефективність інтернет-технології механізм просування роздрібна торгівля |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | ПУЕТ |
Библиографическое описание: | Шовкова, О. А. Комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування продукції засобами інтернет-технологій / О. А. Шовкова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 3. – С. 125–132. |
Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає у формуванні комплексного підходу до оцінки ефективності механізмів просування продукції торговельними підприємствами із використанням
інтернет-технологій у збутовій діяльності. Стаття присвячена дослідженню показників
ефективності функціонування механізмів просування продукції на підприємствах роздрібної
торгівлі з метою оцінки впливу механізмів просування на внутрішнє середовище підприємства та його оточення. Сформовано комплексний підхід до розрахунку ефективності механізмів просування засобами інтернет-технологій. Проведення аналізу ефективності пропонується здійснювати за системою показників, яка враховує взаємозв’язок процесів просування та збуту і передбачає угрупування показників ефективності у низку блоків оцінки функціональних систем. Поєднання критеріїв оцінювання функціональних складових елементів інтернет-проектів і врахування взаємозв’язку процесів просування та збуту засобами інтернет-технологій надало
можливість оцінити процес функціонування інтернет-проектів. У статті обґрунтовано, що застосування запропонованого підходу дозволить підприємствам визначити вплив механізмів просування із використанням інтернет-технологій на внутрішнє середовище підприємства та його оточення під час планування, коригування та реалізації збутової політики. Основні наукові положення статті можна використовувати у практиці підприємств роздрібної торгівлі. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14465 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|