|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14479
|
| Название: | Систематизація принципів ціноутворення у сфері туризму |
| Другие названия: | Systematization of the pricing principles in the tourism sphere |
| Авторы: | Сагалакова, Н. О. Sagalakova, N. |
| Ключевые слова: | ціна ціноутворення принципи ціноутворення туризм туристичне підприємство туристичний продукт price pricing pricing principles tourism tourism enterprise tourism product |
| Дата публикации: | 2015 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Сагалакова, Н. О. Систематизація принципів ціноутворення у сфері туризму / Н. О. Сагалакова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 2. – С. 35–41. |
| Аннотация: | Анотація. Мета статті полягає у систематизації принципів ціноутворення, визначенні
їх характерних рис, виокремленні та обґрунтуванні принципу процесного підходу до ціноутворення у сфері туризму. Проведене дослідження дало можливість систематизувати принципи ціноутворення у сфері туризму, визначити їх характерні риси, виокремити та обґрунтувати принцип процесного підходу до ціноутворення з урахуванням інформації про бізнес-процеси, що відбуваються на туристичному підприємстві. Систематизація принципів ціноутворення буде сприяти удосконаленню процесу ціноутворення у сфері туризму. Основні наукові положення статті можна використовувати у практичній діяльності суб’єктів туристичної діяльності. The article carried out the systematization of the pricing principles in the tourism sphere, identified their characteristic features. The principle of process approach to pricing, based on information about the business processes taking place in the tourism enterprise, is reasonably and allocated. This study has allowed to systematize the pricing principles in the tourism sphere, defined their characteristics, identified and justified the principle of process approach to pricing based on information about the business processes taking place in the tourism enterprise. Systematization of the pricing principles will help to improve the pricing process in the tourism sphere. Main scientific researches of article can be used in the practice of tourism activity. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14479 |
| ISSN: | 2409-6873 |
| Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|