Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14502

Название: Матричний метод вибору клієнтоорієнтованої стратегічної позиції підприємства
Другие названия: Matrix method of strategic customer-based decision making process in enterprises
Авторы: Краснокутська, Н. С.
Тихонченко, Р. С.
Krasnokutska, N.
Tikhonchenko, R.
Ключевые слова: матричні методи
стратегія
клієнтоорієнтованість
CRM-стратегія
підприємство
критерії
matrix method
strategy
customer focus
CRM-strategy
enterprise
criteria
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Краснокутська, Н. С. Матричний метод вибору клієнтоорієнтованої стратегічної позиції підприємства / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 2. – С. 92–98.
Аннотация: Анотація. Задоволення інтересів клієнтів у конкурентному середовищі стає головною умовою функціонування та розвитку сучасних підприємстві, тому потрібно розвивати методологію прийняття управлінських рішень у цій сфері. Мета статті – виокремити особливості та розвиток матричного методу обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій у підприємствах. Визначено зміст і особливості матричного методу прийняття стратегічних рішень на підприємствах. Для обґрунтування типу клієнтоорієнтованих стратегій розроблено двокритеріальні матриці, основними критеріями яких визначено сприятливість зовнішнього середовища, внутрішню готовність підприємства до впровадження принципу клієнтоорієнтованості та відповідність напрямів клієнтоорієнтованої стратегічної позиції загальній стратегії розвитку підприємства. Використання стратегічних матриць забезпечує менеджмент дієвими інструментами прийняття рішень щодо розвитку взаємовідносин із клієнтами.
Customer satisfaction is becoming a key condition for the functioning and development of modern enterprises in a competitive business environment and makes it necessary to develop the methodology for management decision-making in this area. Aims and objectives: identification of characteristics and development ofmatrix method for strategic customer-based decision making process in enterprises. The paper considers the content and features of matrix method for making strategic decisions in enterprises. Two-criteria matrices to select a priorities of customer-based strategies have been developed taking into accountsuch criteria as the favourablenessof external environment, the internal readiness for the implementation of CRM-principles and their compliance with overall development strategy of the enterprise. The use of strategic management matrices provides essential decision-making tool for the development of relations with customers.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14502
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1105-2664-1-PB.pdf871,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь