Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14554
|
Название: | Інноваційні маркетингові структури промислових підприємств України |
Авторы: | Тєлєтов, О. С. Провозін, М. В. |
Ключевые слова: | маркетинг партнерських стосунків технопарки економічні кластери сталий економічний розвиток економічний розвиток регіону |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | ПУЕТ |
Библиографическое описание: | Тєлєтов, О. С. Інноваційні маркетингові структури промислових підприємств України / О. С. Тєлєтов, М. В. Провозін // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 2. – С. 54–63. |
Аннотация: | Анотація. Різка соціально-економічна переорієнтація України змушує шукати нові шляхи
подальшого розвитку, які можна узагальнити за напрямами маркетингу та інноваційної діяльності. Мета статті – знайти напрями інноваційного соціально-економічного розвитку
країни. В умовах поліпшення регіонального розвитку та вдосконалення системи місцевого
самоврядування важливо поширювати маркетинг партнерських стосунків в умовах існуючих економічних кластерів, створювати й розширювати мережі технопарків, метою яких є
прискорення впровадження науково-дослідних розробок у подальше комерційне виробництво.
Соціально-економічна діяльність на державному та регіональному рівнях підприємства повинна мати комплексний інноваційно-маркетинговий ухил, спрямований на вимоги очікування сталого економічного розвитку суспільства вітчизняним споживачем. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14554 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Серія «Економічні Науки»
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|