Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14637

Название: Конкурентні переваги вітчизняних підприємств: маркетингові заходи щодо їх формування
Авторы: Зозульов, О. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
маркетинговий інструментарій
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2015
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Зозульов, О. В. Конкурентні переваги вітчизняних підприємств: маркетингові заходи щодо їх формування [Текст] / О. В. Зозульов // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 2. – С. 118–127.
Аннотация: Анотація. Практикуючим маркетологам стає все важче відстежувати та порівнювати ефективність і доцільність використання нових методів та інструментів маркетингу. З огляду на це необхідно визначити відправну точку для формування системи маркетингових дій компанії, її методологічний базис і зв’язок із теорією конкуренції. У статті проаналізовано місце теорії конкуренції в методологічному базисі маркетингу, зв’язок конкурентних переваг підприємства із маркетинговими заходами. У ході дослідження зв’язку маркетингових заходів і інструментарію виконано такі завдання: показати місце маркетингу та теорії конкуренції в методологічній піраміді маркетингу; показати зв’язок маркетингових заходів із конкурентними перевагами та, зважаючи на це, розкрити економічну логіку використання найбільш поширеного маркетингового інструментарію. Маркетингова стратегія вітчизняних підприємств є похідною від обраних конкурентних переваг підприємства з урахуванням результатів, отриманих із трактування структурної та поведінкової конкуренції. Розуміння цього дозволяє чітко визначити напрями зосередження ресурсів компанії та підвищити ефективність використання нею капіталу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14637
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1051-2719-1-PB.pdf1,55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь