Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14637

Название: Конкурентні переваги вітчизняних підприємств: маркетингові заходи щодо їх формування
Competitive advantages domestic enterprises: marketing activities to their formation
Авторы: Зозульов, О. В.
Zozul’ov, O.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
маркетинговий інструментарій
маркетингові стратегії
competitiveness
competitive advantage
marketing tools
marketing strategies
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Зозульов, О. В. Конкурентні переваги вітчизняних підприємств: маркетингові заходи щодо їх формування / О. В. Зозульов // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 2. – С. 118–127.
Аннотация: Практикуючим маркетологам стає все важче відстежувати та порівнювати ефективність і доцільність використання нових методів та інструментів маркетингу. З огляду на це необхідно визначити відправну точку для формування системи маркетингових дій компанії, її методологічний базис і зв’язок із теорією конкуренції. У статті проаналізовано місце теорії конкуренції в методологічному базисі маркетингу, зв’язок конкурентних переваг підприємства із маркетинговими заходами. У ході дослідження зв’язку маркетингових заходів і інструментарію виконано такі завдання: показати місце маркетингу та теорії конкуренції в методологічній піраміді маркетингу; показати зв’язок маркетингових заходів із конкурентними перевагами та, зважаючи на це, розкрити економічну логіку використання найбільш поширеного маркетингового інструментарію. Маркетингова стратегія вітчизняних підприємств є похідною від обраних конкурентних переваг підприємства з урахуванням результатів, отриманих із трактування структурної та поведінкової конкуренції. Розуміння цього дозволяє чітко визначити напрями зосередження ресурсів компанії та підвищити ефективність використання нею капіталу.
Practitioners marketers becoming increasingly difficult to track and compare the effectiveness and feasibility of using new methods and marketing tools. This necessitates the definition of a starting point for the formation of systems marketing activities of the company, its methodological basis and communication with the theory of competition. The analysis places the theory of competition in the methodological basis of marketing, communication competitive advantage of marketing activities. In the study of marketing activities and communication tools out of the following purposes: to show the place of marketing and the theory of competition in the methodological pyramid marketing; show the relationship marketing activities of competitive advantages and, on this basis; The economic logic of the use of the most advanced marketing tools. The marketing strategy of domestic enterprises is a derivative selected under the competitive advantage with regard to the results obtained from the structural and behavioral definition of competition. Understanding this allows you to clearly identify the concentration of resources and more efficient use of its capital.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14637
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1051-2719-1-PB.pdf1,55 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь