Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14674

Название: Визначення ефективності товарної політики в позиціонуванні маркетингової стратегії комплексних інновацій авіаційної галузі України
Авторы: Коваленко, О. В.
Ключевые слова: стратегія маркетингу
авіаційні товари і послуги
інновації
Дата публикации: 2015
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Коваленко, О. В. Визначення ефективності товарної політики в позиціонуванні маркетингової стратегії комплексних інновацій авіаційної галузі України / О. В. Коваленко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 2. – С. 180–189.
Аннотация: Анотація. У статті розкрито інтеграційну стратегію в маркетингу розвитку та реалізації ринкових інновацій якостей маркетингу авіаційних товарів і маркетингу авіаційних послуг, що забезпечується концепцією повноцінного позиціонування та зумовлює формування в результаті розвитку та реалізації інновацій комплексної маркетингової пропозиції інноваційної цінності авіаційного ринку, означає і необхідність формування при розробці та реалізації маркетингової стратегії комплексних інновацій ряду спеціальних стратегій. В першу чергу це сервіс, питання, яке лежить у площині узгоджень між кожним зі стратегічних елементів маркетингової стратегії комплексних інновацій і пов’язаний із вибором стратегії сервісу, а саме з розробкою інновацій в організації конкретної сервісної стратегії позиціонування інновації з питань сервісу й управління життєвим циклом інновації шляхом розвитку їх сервісного супроводу. Визначена концепція повноцінного позиціонування дозволяє авіаційній галузі України більш ефективно досягати запланованих результатів, що зумовлено доповненням уявлень про принципи формування товарного портфеля.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14674
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1066-2734-1-PB.pdf518,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь