Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14674

Название: Визначення ефективності товарної політики в позиціонуванні маркетингової стратегії комплексних інновацій авіаційної галузі України
Determination of efficiency of merchantability positioning policy strategy marketing innovation complex of Ukraine aviation
Авторы: Коваленко, О. В.
Коvalenko, О.
Ключевые слова: стратегія маркетингу
авіаційні товари і послуги
інновації
marketing strategy
aviation products and services
innovation
Дата публикации: 2015
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Коваленко, О. В. Визначення ефективності товарної політики в позиціонуванні маркетингової стратегії комплексних інновацій авіаційної галузі України / О. В. Коваленко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2015. – № 1 (69), ч. 2. – С. 180–189.
Аннотация: У статті розкрито інтеграційну стратегію в маркетингу розвитку та реалізації ринкових інновацій якостей маркетингу авіаційних товарів і маркетингу авіаційних послуг, що забезпечується концепцією повноцінного позиціонування та зумовлює формування в результаті розвитку та реалізації інновацій комплексної маркетингової пропозиції інноваційної цінності авіаційного ринку, означає і необхідність формування при розробці та реалізації маркетингової стратегії комплексних інновацій ряду спеціальних стратегій. В першу чергу це сервіс, питання, яке лежить у площині узгоджень між кожним зі стратегічних елементів маркетингової стратегії комплексних інновацій і пов’язаний із вибором стратегії сервісу, а саме з розробкою інновацій в організації конкретної сервісної стратегії позиціонування інновації з питань сервісу й управління життєвим циклом інновації шляхом розвитку їх сервісного супроводу. Визначена концепція повноцінного позиціонування дозволяє авіаційній галузі України більш ефективно досягати запланованих результатів, що зумовлено доповненням уявлень про принципи формування товарного портфеля.
The article deals with integration strategy in marketing the development and implementation of market innovation air quality marketing products and marketing of air services, provided proper positioning concept and causes the formation by the development and implementation of integrated marketing innovation offers innovative aviation market value, meaning and necessity of the development and formation implementation of integrated marketing strategy a number of special innovation strategies. First of all this – the service, the question of which relates to agreements between each of the strategic elements of marketing strategy and integrated innovation strategy associated with the choice of service, namely, the development of innovations in specific service positioning strategies for innovation and service management life cycle of innovation by developing service support. The concepts for proper positioning, allowing the aviation industry Ukraine achieve planned results more effectively, due to the addition of ideas about principles of formation of commodity portfolio.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14674
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1066-2734-1-PB.pdf518,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь