Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Статті (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14867
|
Название: | Планування рекламної підтримки продукту |
Авторы: | Яловега, Наталія Іванівна Верезомський, Дмитро Ростиславович |
Ключевые слова: | Рекламна кампанія, медіа-стратегія, медіа-план |
Дата публикации: | Дек-2020 |
Издатель: | Видавництво Полтавського університету економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі |
Серия/номер: | Економічні науки; |
Аннотация: | Мета статті полягає у висвітленні практичного методу визначення ефек-
тивної частоти рекламного повідомлення – матриці Остроу, який дозволяє проаналізувати
безліч факторів, що впливають на ефективність віддачі від реклами, оцифрувати всі фак-
тори й у результаті – визначити мінімальний поріг ефективної частоти для рекламних по-
відомлень. |
Описание: | Установлено, що реклам-
на кампанія складається з таких елементів: визначення цілей та завдань реклами; конкрети-
зація рекламної аудиторії; прийняття рішення щодо бюджету; розробка концепції рекламного
повідомлення; вибір носіїв реклами; розробка медіа-стратегії; реалізація та контроль; оцінка
ефективності. Стрижнем медіа-стратегії виступає медіа-план – комплексний документ, у
якому визначено й обґрунтовано всі стратегічні й тактичні сторони проведення рекламної
кампанії. Перед тим, як приступити до медіа-планування, у рамках медіа-стратегії, прийма-
ють рішення про необхідне охоплення аудиторії і частоту рекламних контактів. Матриця
Остроу передбачає аналіз певних ринкових факторів, факторів якості рекламного повідо-
млення, медіа-факторів, що дозволяє її застосовувати як метод визначення ефективної час-
тоти рекламного повідомлення. Практична значущість результатів дослідження. Осно-
вні наукові положення статті рекомендовано застосовувати під час планування рекламної
кампанії в контексті розробки медіа-плану. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14867 |
ISSN: | 2409-6873 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|