Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14925

Название: Управління клієнтським досвідом: переваги, проблеми та перспективи
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
клієнтський досвід
управління клієнтським досвідом
ефективність діяльності підприємства
пожиттєва цінність клієнтів
Дата публикации: 2025
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Трайно В. М. Управління клієнтським досвідом: переваги, проблеми та перспективи / В. М. Трайно // Науковий вісник Полтавського університету економіки та торгівлі. – 2025. – № 2(116). – (Серія «Економічні науки»). – С. 198-203.
Аннотация: Анотація. Мета статті полягає у визначенні переваг, проблем та бачення перспектив управління клієнтським досвідом, що може стати важливим інструментом підвищення ефективності діяльності підприємства. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань реалізовано за допомогою відповідних загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, логічного підходу. Результати. У статті визначено переваги, які можуть отримати підприємства завдяки ефективному управлінню клієнтським досвідом: високу пожиттєву цінність клієнта, збільшення обсягів продажів, краще розуміння потреб клієнтів, зниження відтоку клієнтів та ін. Виявлено проблеми управління клієнтським досвідом (відсутність розуміння клієнта, непослідовний багатоканальний досвід, ігнорування залученості співробітників і клієнтів, відсутність персоналізації, ігнорування відгуків клієнтів, погане керування даними, складність впровадження та нездатність виміряти рентабельність інвестицій). Означено перспективи в управлінні клієнтським досвідом: гіперперсоналізація, повна інтеграція, емоційне залучення, використанням новітніх технологій. Практична значущість результатів дослідження. Основні результати наукових досліджень, наведені у статті, їх практичне обґрунтування рекомендаційно зорієнтовані на підприємства різних сфер діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14925
ISSN: 2409-6873 (print)
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Трайно В. М._ Управління клієнтським досвідом_переваги_проблеми та перспективи.pdf470,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь