Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1597

Название: Концептуальні підходи управління ціноутворенням на торговельних підприємствах, що використовують інтернет-торгівлю.
Авторы: Карпенко, Юрій Вікторович
Животенко, Віталій Олександрович
Ключевые слова: ціноутвореня
Інтернет-торгівля
роздрібна торгівля
торговельне підприємство
цінова політика
Дата публикации: 30-Янв-2013
Издатель: Ноулідж
Библиографическое описание: Економіка і управління в умовах глобалізації / Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 30 січня 2013 р.: у 2-х томах. Том 2. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2013. – С. 18 – 20.
URI: http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1597
ISSN: 978-617-579-601-6
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tezy_Karpenko Zhivotenko.docx16,8 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь