Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра управління персоналом, економіки праці та економічної теорії >
Статті (ННІДО УПЕПЕТ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/1665

Название: Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій
Авторы: Ворона, Петро Васильович
Ключевые слова: вибори
політична партія
партійні програми
ключове повідомлення
меседж
іменні блоки
Дата публикации: 2008
Издатель: Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України
Библиографическое описание: Ворона П.В. Партійні передвиборчі програми як маркетинговий метод популяризації політичних партій // Ефективність державного управління: Збірник наукових праць Львівського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України / За заг. ред. проф. В. С. Загорського, доц. А. В. Ліпенцева. – Львів: ЛРІДУ НАДУ, 2008. – Вип. 14/15.
Аннотация: Досліджено особливості програм політичних партій України, тобто особливості їх побудови і специфіку програмових ідеологічних засад. Розкрито причини недосконалості партійних документів та їх роль у виборчому процесі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua//handle/123456789/1665
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО УПЕПЕТ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vorona-1.pdf142,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь