Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту >
Статті (ННІДО БОА) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/366

Название: ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Авторы: Карпенко, Євгенія Анатоліївна
Ключевые слова: процесно-орієнтоване управління; якість обслуговування; «Mystery Shopping»
Дата публикации: 2010
Издатель: 5. Карпенко Є. А. Якість обслуговування населення підприємствами роздрібної торгівлі Полтавської області / Є. А. Карпенко // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2010. – Вип. 4. – С. 61–67.
Аннотация: Здійснено оцінку якості обслуговування споживачів підприємствами торгівлі на основі методу «Mystery Shopping». Надано рекомендації для підвищення якості обслуговування споживачів
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/366
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО БОА)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
karpenko_statia.pdf242,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь