Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Статті (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/398

Название: Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують інтернет-торгівлю
Авторы: Карпенко, Юрій Вікторович
Ключевые слова: інтернет-торгівля
цінова політика
Дата публикации: 2011
Издатель: ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. – № 2 (47) Серія «Економічні науки». – С. 92 – 96.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/398
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття Карпенко Ю В.doc130,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь