Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Спеціалізована вчена рада Д 44.877.01 >
Дисертації >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4577

Название: ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ПРОСУВАННЯ ПРОДОВОЛЬСТВА ТОРГОВЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ- ТЕХНОЛОГІЙ
Авторы: Шовкова, О.А.
Issue Date: 30-Aug-2016
Серия/номер: УДК;339.166.82: 004.738.5
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4577
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shovkova_dis.pdf2,67 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback