Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної теорії та прикладної економіки (архів) >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/511

Название: Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Авторы: Бєлов, Олександр Віталійович
Кириченко, Людмила Миколаївна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
торгівельне підприємство
потенціал конкурентоспроможності
Дата публикации: 2011
Издатель: Ужгородський національний університет
Библиографическое описание: Науковий вісник Ужгородського університету. – 2011. – Спецвипуск 33, Ч. 1. – С. 18- 25. – (Серія «Економіка).
Серия/номер: Серія "Економіка"
Аннотация: Проаналізовані методичні підходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. Авторами запропонована методика радару оцінки рівня конкурентоспроможності, яка дає можливість здійснювати оцінку конкурентоспроможності підприємства за 6 етапами дослідження на окремих ринках їх діяльності, з урахуванням галузевої їх специфіки, а також розраховувати інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності. Запропоновані види стратегій розвитку конкурентоспроможності торгівельного підприємства.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/511
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
r_belov.pdf394,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь