Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Спеціалізована вчена рада Д 44.877.02 >
Дисертації Д 44.877.02 >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5396
|
Название: | МОДЕЛІ МАРКЕТИНГО-ОРІЄНТОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦЕВТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
Авторы: | Шабельник, Тетяна Володимирівна |
Ключевые слова: | моделі маркетинго-орієнтоване управління фармацевтичні товари динамічні запаси фармацевтичних товарів кластери фармацевтичних товарів фармацевтичне підприємство бізнес-процес системно-динамічна модель інформаційна система |
Дата публикации: | Дек-2016 |
Серия/номер: | УДК;[005.346:339.138]: 615.12 (477) |
Аннотация: | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.11 – математичні методи, моделі і інформаційні технології
37
в економіці. Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». – Полтава, 2016.
У дисертаційній роботі вирішено нову важливу для економіки проблему розробки методології економіко-математичного моделювання маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. Науково обґрунтовано та запропоновано концепцію моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством, яка ґрунтується на методологічних засадах теорії маркетингу, економіко-математичних методах оптимізаційного, адаптивного та логістичного управління, реалізація якої дозволяє за рахунок безперервного моніторингу та ефективного розвитку бізнес-процесів фармацевтичного підприємства підвищити його прибутковість у довгостроковій перспективі.
У межах розробленої концепції побудовано комплекс економіко-математичних моделей управління роздрібною мережею фармацевтичного підприємства, системно-динамічну модель управління динамічними запасами фармацевтичних товарів, системно-динамічну модель контролю бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством.
Запропоновано концептуальний підхід до побудови інформаційної системи підтримки прийняття рішень в маркетинго-орієнтованому управлінні фармацевтичним підприємством та метод інформаційної підтримки оцінки економічного ефекту від впровадження концепції моделювання бізнес-процесів маркетинго-орієнтованого управління фармацевтичним підприємством. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5396 |
Располагается в коллекциях: | Дисертації Д 44.877.02
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|