Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра товарознавства непродовольчих товарів (архів) >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6506

Название: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ: ЇЇ СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ
Авторы: Басова, Юлія Олександрівна
Губа, Людмила Миколаївна
Ключевые слова: конкурентоспроможність
національна економіка
Дата публикации: 27-Апр-2017
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конферен-ції (м. Полтава, 27–28 квітня 2017 року). – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 213 с. - С. 172-175.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6506
ISBN: 978-966-184-288-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Мережевий бізнес....2017.pdf87,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь