Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/655

Название: Стратегічний маркетинг у системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства
Авторы: Михайлова, Наталія Вікторівна
Ключевые слова: стратегічний маркетинг
функції стратегічного маркетингу
стратегічне управління конкурентоспроможністю
Дата публикации: 2010
Издатель: Полтавський університет споживчої кооперації України
Библиографическое описание: Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – № 5 (44). – 2010.- С. 130-134
Аннотация: Визначено роль, сутність і функції стратегічного маркетингу в системі стратегічного управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/655
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mihaylova.pdf281,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь