Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6594

Название: Асиметрія інформації як чинник активізації інноваційних бізнес-процесів на підприємствах туристичного бізнесу
Другие названия: Asymmetry of information as a factor of activation of innovative business processes in tourism enterprises
Асимметрия информации как фактор активизации инновационных бизнес-процессов на предприятиях туристического бизнеса
Авторы: Ivanova, Valentina
Іванова, Валентина Василівна
Иванова, Валентина Васильевна
Ключевые слова: асиметрія інформації
туристичний бізнес
туристичний ринок
туристичне підприємство
інновації
інноваційна діяльність
information asymmetry
tourism business
tourism market
tourism enterprise
innovations
innovation activity
асимметрия информации
туристический бизнес
туристический рынок
туристическое предприятие
инновации
инновационная деятельность
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Іванова В. В. Асиметрія інформації як чинник активізації інноваційних бізнес-процесів на підприємствах туристичного бізнесу / В. В. Іванова // Економічний форум. - № 1. – 2018. – c. 171-175
Аннотация: У статті розглянуто асиметрію інформації як об’єктивне явище ринкових відносин. Визначено позитивний вплив асиметрії інформації на діяльність підприємств туристичного бізнесу, а саме активізація інноваційних бізнес-процесів на туристичних підприємствах. Запропоновано етапи активізації інноваційної діяльності туристичних підприємств для зниження асиметрії інформації та низку заходів для зниження асиметрії інформації по відношенню до споживачів туристичних продуктів. The article considers the asymmetry of information as an objective phenomenon of market relations. The positive influence of information asymmetry on the activities of tourism enterprises was determined, namely, the activation of innovative business processes in tourism enterprises. Stages of activation of innovative activity of tourist enterprises to reduce the asymmetry of information and a number of measures to reduce the asymmetry of information in relation to consumers of tourism products are offered. В статье рассмотрена асимметрия информации как объективное явление рыночных отношений. Определено положительное влияние асимметрии информации на деятельность предприятий туристического бизнеса, а именно активизация инновационных бизнес-процессов на туристических предприятиях. Предложено этапы активизации инновационной деятельности туристических предприятий для снижения асимметрии информации и ряд мер по снижению асимметрии информации в отношении потребителей туристических продуктов.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6594
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
IvanovaVV_asym_lusk.pdfСтаття219,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Resume.pdf126,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь