Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6708

Название: Управління маркетингом на торговельному підприємстві
Другие названия: Marketing Management of Trade Enterprise
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Яловега, Наталія Іванівна
Karpenko, N.
Yalovega, N.
Ключевые слова: торговельне підприємства
управління
маркетинг
управління маркетингом
trade enterprise
management
marketing
marketing management
managing marketing
Дата публикации: 24-Авг-2018
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Карпенко, Н. В. Управління маркетингом на торговельному підприємстві / Н. В. Карпенко, Н. I. Яловега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 1. – С. 62–67.
Серия/номер: Серія "Економічні науки"
Аннотация: Мета статті полягає у визначенні основних аспектів управління маркетингом на торговельному підприємстві. Статтю присвячено дослідженню й обґрунтуванню особливостей маркетингового управління та управління маркетингом підприємства в сучасних умовах господарювання. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. Висвітлено основне призначення системи управління. Розглянуто категорії «маркетингове управління» та «управління маркетингом». Визначено основні компоненти управління маркетингом, описано індикатори реалізації якісних управлінських зусиль торговельного підприємства. Практична значущість результатів дослідження. У статті обґрунтовано, що управління маркетинговою діяльністю забезпечить: ефективну довгострокову маркетингову взаємодію підприємства зі своїм цільовим ринком; прискорення інтеграції маркетингових процесів; удосконалення внутрішніх взаємозв’язків у рамках самого підприємства; поєднання маркетингової стратегії із загальною стратегією розвитку торговельного підприємства; позиціонування підприємства як конкурентоспроможного суб’єкта ринкової діяльності.
The purpose of the study is to identify the main aspects for marketing management of the trade company. The research deals with peculiarities of marketing management in the enterprise due to modern economic conditions. Methodology of research. The research methods: analysis and synthesis, systematization and synthesis, dialectical approach. Findings. There was described the main purpose of the management system. There were considered, the categories “marketing management” and “managing marketing”, the main components of marketing management were defined. There were described the indicators for implementation of managerial efforts of the trade enterprise. Practical value. The study proves that management for marketing activities will ensure: effective long-term marketing interaction of the enterprise with its target market; accelerating the integration of marketing processes; improvement of internal interconnections within the enterprise; combination of a marketing strategy and a general strategy for the development of the trade company; positioning of the enterprise as a competitive subject of market activities.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6708
ISSN: 2409-6873
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nvpusk_2018_1_10.pdf789,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь