Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Статті (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938

Название: Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг
Авторы: Капліна, Анна Сергіївна
Ключевые слова: методичний підхід
підприємства готельного господарства
система
процес обслуговування
якість обслуговування
Дата публикации: 2016
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Капліна А. С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг / А. С. Капліна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – № 1 (38): Економіка, організація і управління підприємством. – С. 168 -173.
Серия/номер: 74;2
Аннотация: Мета статті полягає в дослідженні методичних підходів до оцінки якості готельних послуг. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації та узагальнення, діалектичного підходу. Результати. У статті розглянуто питання технологічного процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства, удосконалено методику моделювання системи обслуговування готелів, запропоновано виокремлення таких процесів обслуговування в готелі, як прихований, затінений і демонстраційний. Практична значущість результатів дослідження. У статті встановлено, що найвищий рівень якості обслуговування в готелях можливо досягти за рахунок комплексного підходу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/6938
ISSN: 2409-6873.
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nvpusk_2016_2_11.pdf549,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь