Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/694

Название: Оцінка маркетингової складової при використанні потенціалу розвитку підприємств та організацій споживчої кооперації
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Ключевые слова: потенціал розвитку
маркетинговий потенціал
заходи підвищення
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Європейський вектор економічного розвитку. - 2012. - № 1 (12). - С. 142-152.
Аннотация: У статті досліджено вплив маркетингової складової на ефективність використання потенціалу розвитку системи споживчої кооперації через готовність обласних споживчих спілок до реалізації маркетингової стратегії та розробку заходів щодо підвищення ефективності її використання.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/694
ISSN: 2074-5362
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
21[1].pdf457,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь