Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/764

Название: Етимологія категорії "маркетинг персоналу" у сучасних умовах господарювання
Авторы: Кропивка, Юлія Григорівна
Ключевые слова: маркетинг персоналу
кадровий маркетинг
Дата публикации: 2011
Издатель: ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
Библиографическое описание: Кропивка Ю.Г. Етимологія категорії „маркетинг персоналу” у сучасних умовах господарювання / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник ПУЕТ. – Полтава: РВЦ ПУЕТ, 2011. – №1 (45). – С. 155 – 160. – (Економічні науки).
Аннотация: У статті систематизовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності категорії „маркетинг персоналу”
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/764
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кропивка Ю.Г. Етимологія поняття маркетинг персоналу.doc90 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь