Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/765

Название: Концептуальні підходи щодо визначення поняття "маркетинг персоналу"
Авторы: Кропивка, Юлія Григорівна
Ключевые слова: маркетинг персоналу
концепція соціально-етичного маркетингу
концепція соціально-відповідального маркетингу
концепція самомаркетингу
концепція маркетингу персоналу
Дата публикации: 2011
Издатель: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Кропивка Ю.Г. Концептуальні підходи до визначення поняття „маркетинг персоналу” / Ю.Г. Кропивка // Вісник Хмельницького національного університету: науковий журнал. – Хмельницький: Редакція журналу „Вісник Хмельницького національного університету”, 2011. – №1 (171). – С. 150 - 153. – (Економічні науки).
Аннотация: У статті розглянуті концептуальні підходи до розуміння змісту складових та запропоновано комплексний підхід до визначення категорії „маркетинг персоналу”
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/765
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кропивка Ю.Г. Концептуальні підходи щодо визначення поняття маркетинг персоналу.doc84,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь