Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/766

Название: Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів
Авторы: Кропивка, Юлія Григорівна
Ключевые слова: процес маркетингу персоналу
система маркетингу персоналу
система управління маркетингом персоналу
маркетинг персоналу
Дата публикации: 2011
Издатель: Чернігівський державний інститут економіки і управління
Библиографическое описание: Кропивка Ю.Г. Економічна сутність маркетингу персоналу на засадах процесного і системного підходів / Ю.Г. Кропивка // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1, Економіка: збірник наукових праць. – Чернігів: ЧДІЕУ, 2011. – №2 (10). – 256 с. – С. 164 – 170.
Аннотация: У статті відображено сутність маркетингу персоналу як економічного явища відповідно до процесного та системного підходів.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/766
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кропивка Ю.Г. ЕКОНОМ_ЧНА СУТН_СИТ_ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ.doc108,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь