Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Статті (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/768

Название: Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі
Авторы: Кропивка, Юлія Григорівна
Ключевые слова: маркетинг персоналу
управління маркетингом персоналу
маркетингове управління персоналом
Дата публикации: 2011
Издатель: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Власенко В.А., Кропивка Ю.Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом персоналу в соціально-економічній системі / В.А. Власенко, Ю.Г. Кропивка // „Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних викликів”: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (5-8 травня 2011р., м. Хмельницький). - Т 1. – Хмельницький: ХНУ, 2011. – С. 85 – 89.
Аннотация: У статті розглянуто напрями маркетингового підходу до управління персоналом і розкрито зміст процесу управління маркетингом персоналу на підприємстві
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/768
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кропивка Ю.Г. стаття.doc89 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь