Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/838

Название: Етапи стратегічного планування конкурентоспроможності маркетингового потенціалу торговельних підприємств споживчої кооперації України
Авторы: Тягунова, Злата Олександрівна
Ключевые слова: стратегічне планування
конкурентоспроможність
маркетинговий потенціал
торговельні підприємства
споживча кооперація України
Дата публикации: 27-Апр-2012
Издатель: Полтавський університет економіки і торгівлі
Библиографическое описание: Методологія та практика менеджменту у ХХІ столітті: загально-державні, галузеві та регіональні аспекти: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 26-27 квітня 2012 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2012. - 424 с.
Аннотация: Розкритто сутність етапів стратегічного планування конкурентоспроможності маркетингового потенціалу торговельних підприємств споживчої кооперації України.
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/838
ISBN: 978-966-184-158-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Тягунова_Етапи стратегічного планування конкурентоспроможності маркетингового потенціалу торговельних підприємств.doc50 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь