Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8392

Название: Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах
Другие названия: Formation of positive employer brand in modern conditions
Авторы: Степанова, Лариса
Тужилкіна, О. В.
Stepanova, L.
Tuzhylkina, O.
Ключевые слова: персонал
підприємство
роботодавець
бренд
позитивний бренд роботодавця
конкурентоспроможність
Дата публикации: 13-Ноя-2019
Издатель: Науковий вісник PUET
Библиографическое описание: Степанова Л. В. Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 125–130.
Серия/номер: Economic Sciences
Аннотация: Метою статті є визначення сутності, структури, функцій та особливостей формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах. Методика дослідження. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу та синтезу, систематизації й узагальнення, системного підходу. Результати. Запропоновано визначення сутності та структури бренду роботодавця, створення алгоритмів і процедур формування позитивного бренда роботодавця підвищуватиме конкурентоспроможність підприємств на ринку товарів і послуг. Практична значущість результатів дослідження. Запропоновано процедуру підвищення конкурентоспроможності підприємства на підґрунті формування позитивного бренда роботодавця.
Purpose. The article is devoted to the definition of the essence, structure, functions and features of the formation of positive brand in modern conditions. Methodology of research. The objectives of the article implemented by using the following general and specific research methods: analysis and synthesis, systematization and generalization, system approach. Findings. The definition of the essence and structure of the employer brand, the creation of algorithms and procedures for the formation of a positive brand employer will increase the competitiveness of enterprises in the market of goods and services are proposed. Practical value. The procedure of increasing the enterprise competitiveness on the basis of the positive employer brand formation is proposed.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8392
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
1523-2364-1-PB.pdf874,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь