Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/850

Название: Дистанційне банківське обслуговування на основі системи "клієнт-банк": переваги та недоліки
Авторы: Захарченко, Олена Миколаївна
Ключевые слова: банківська послуга
система "клієнт-банк"
Дата публикации: 2010
Издатель: Українська академія банківської справи Національного банку України
Библиографическое описание: Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України. Збірник наукових праць. Випуск 30. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2010. - 430 с. - С. 121-127
Аннотация: У статті розглядаються сутність, особливості та призначення системи дистанційного банківського обслуговування «клієнт- банк», визначаються її переваги та недоліки
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/850
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
стаття 2 к-б.pdf251,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь