Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра бухгалтерського обліку і аудиту >
Статті (ННІДО БОА) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/863

Название: Вимірювання ефективності у CRM-системах
Авторы: Деньга, Світлана Миколаївна
Ключевые слова: клієнтоорієнтований підхід
CRM-система
ефективність
показник
часова перспектива
інтереси клієнтів
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи / Матеріали четвертої міжнародної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених. – Одеса: ОНУ ім. І.І.Мечникова, 2009.- с. 41-46.
Описание: Розглядаються показники ефективності взаємовідносин підприємства з клієнтами.Пропонується система визначення показників ефективності у CRM-системах за клієнтоорієнтованого підходу до ведення бізнесу
URI: http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/863
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО БОА)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Деньга. Ефективність в CRM-системах.doc70,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь