Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Періодичні видання ПУЕТ >
Науковий Вісник ПУЕТ >
Серія «Економічні Науки» >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8670

Название: Методичні підходи до визначення стратегії розвитку торговельних підприємств
Авторы: Балабан, Микола Петрович
Балабан, Петро Юрійович
Овсієнко, А. М.
Ключевые слова: методика
споживча кооперація
стратегія
частка ринку
конкурентоспроможність
торговельна діяльність
матриця БКГ
матриця М. Портера
Дата публикации: 3-Июн-2020
Библиографическое описание: Балабан М. П. Методичні підходи до визначення стратегії розвитку торговельних підприємств / М. П. Балабан, П. Ю. Балабан, А. М. Овсієнко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 83–90.
Аннотация: Мета статті полягає в розробленні методичних підходів до визначення стратегії розвитку торговельних підприємств системи споживчої кооперації. Статтю присвячено дослідженню конкурентоспроможності підприємств кооперативної торгівлі з метою використання сучасних методик визначення стратегії їх розвитку в економіці ринкового типу
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/8670
Располагается в коллекциях:Серія «Економічні Науки»

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
науковий вісник 2018.pdf931,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь