Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9301

Название: Практика реалізації лідерського підходу до підготовки фахівців нового покоління в ПУЕТ
Другие названия: Practice for implementing the leadership approach to preparation of the new generation professionals in PUET
Авторы: Нестуля, Світлана Іванівна
Ключевые слова: лідер
лідерство
програма
проект
тренінг
інновація
студент
самоврядування
leader
leadership
program
project
training
innovation
student
self-governance
Дата публикации: 2017
Издатель: Харківський нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Нестуля С. І. Практика реалізації лідерського підходу до підготовки фахівців нового покоління в ПУЕТ. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. Харківського нац. пед. ун-ту імені Г. С. Сковороди. Харків, 2017. Вип. 49. С. 154–167.
Аннотация: У статті розкрито суть реалізації лідерського підходу до підготовки фахівців нового покоління у практиці роботи Полтавського університету економіки і торгівлі (ПУЕТ). З’ясовано, що в педагогічному аспекті лідер є членом колективу, який у важливих ситуаціях здатний помітно впливати на поведінку інших членів колективу, виявляти ініціативу в діях, брати на себе відповідальність за діяльність колективу. Виявлено, що базовими елементами лідерського потенціалу студентів є: лідерські потреби, лідерські можливості, лідерські цінності та засоби. На прикладі діяльності навчально-наукового інституту лідерства у ПУЕТ було здійснено заходи практичної реалізації лідерського підходу до підготовки фахівців нового покоління: розроблена та впроваджена Програма «Заходів розвитку лідерського потенціалу студентів ПУЕТ»; організовано зустріч із директором Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України; проведено тренінги «Викладання у вищій освіті: сучасні тенденції та виклики» і «Трансформація управління сучасним університетом»; візит команди ПУЕТ до Університету Портсмуту та Університету Саутхемптону (Англія) для ознайомлення з досвідом організації сандвіч-курсів; традиційний семінар «Про корпоративну культуру сучасної компанії»; міні-тренінг «Емоційний інтелект – інструмент продуктивних відносин і соціального успіху»; реалізація програми підвищення кваліфікації працівників міського виконавчого комітету «Кваліфікація 2030» в рамках проекту «Інтегрований розвиток міст в Україні»; тренінги типу «Креативний активізм», «Корпоративна культура», «Створення ефективної та вмотивованої команди», «Ефективна комунікація», «Мотивація, самомотивація та їх практичні способи», «Зміни, адаптація до змін. Стратегічне мислення», «Управління стресом», «Професійне вигорання»; реалізація авторської програми «Інноваційні методики викладання у вищій школі: Новітнє в європейській та світовій практиці»; розроблена програма підвищення кваліфікації працівників соціальних служб державних органів та місцевого самоврядування «Психологічне забезпечення ефективного функціонування особистості та організації» тощо. The article reveals the essence of the implementation of the leadership approach to the training of specialists of the new generation in the practice of Poltava University of Economics and Trade (PUЕT). It is found out that in the pedagogical aspect the leader is a member of the collective, who in important situations can significantly influence the behavior of other members of the team, to identify the initiative in actions, take responsibility for the activities of the team. It is revealed that the basic elements of leadership potential of students are: leadership needs leadership opportunities, leadership values and tools. On the example of the activity of the teaching and research institute of leadership in PUЕT the measures of practical implementation of the leadership approach to the training of specialists of the new generation were implemented: The “PUЕT Student Leadership Development Stepsˮ Program was developed and implemented; meeting with the Director of the Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, trainings “Teaching in Higher Education: Contemporary Trends and Challengesˮ and “Transformation of Modern University Managementˮ; PUЕT's visit to Portsmouth University and Southampton University (England) to familiarize with sandwich course experience; traditional seminar “On the corporate culture of a modern companyˮ; mini-training “Emotional intelligence – an instrument of productive relations and social successˮ; Implementation of the program of professional development of the employees of the city executive committee “Qualification 2030ˮ within the framework of the project “Integrated urban development in Ukraineˮ; such as “Creative Activismˮ, “Corporate Cultureˮ, “Creating an Effective and Motivated Teamˮ, “Effective Communicationˮ, “Motivation, Self-Motivation and Their Practical Waysˮ, “Changes, Adaptation to Changeˮ. “Strategic thinkingˮ, “Stress managementˮ, “Professional burnoutˮ; Implementation of the author's program “Innovative Methods of Teaching in Higher School: Latest in European and World Practiceˮ; program of training of employees of social services of state bodies and local self-government “Psychological support for effective functioning of the person and organizationˮ and other measures.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9301
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Нестуля С. І. Практика реалізації лідерського підходу до підготовки фахівців нового покоління в ПУЕТ.pdf868,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь