Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9309

Название: Провайдинг тренінгових технологій як дидактична умова формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту
Другие названия: Providing training technologies as didactic conditions of forming leadership competence of future bachelors of management
Авторы: Нестуля, Світлана Іванівна
Ключевые слова: лідерська компетентність
бакалавр
менеджмент
тренінг
провайдинг
дидактична умова
leadership competence
bachelor
management
training
providing
didactic condition
Дата публикации: 2018
Издатель: Класичний приватний університет
Библиографическое описание: Нестуля С. І. Провайдинг тренінгових технологій як дидактична умова формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ. 2018. № 60. Т. 2. С. 129–133.
Аннотация: Статтю присвячено пошуку ефективних дидактичних умов формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту Зазначено, що нині ефективними технологіями навчання студентів у процесі фахової підготовки є тренінгові технології. З'ясовано, що ці технології будуть ефективними і в процесі формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту. Виокремлено особливості тренінгу як технології активного навчання в освітньому середовищі університету, яка сприяє формуванню лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту: групова робота; інтерактивність; запитання - пошук відповідей; принцип «here and now» («тут і зараз»); неформальна атмосфера; синергетичний ефект; індивідуальні стилі; пролонгована форма; принцип поступовості. Визначено та схарактеризовано основні функції тренінгів, які спрямовані на формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту: цільову, мотиваційну інформаційну комунікативну, методологічну, симулятивну та комплексну. Особлива увага науково-педагогічних кадрів університету має бути приділена провайдингу інновацій як комплексному забезпеченню процесів створення, розроблення, освоєння, поширення й використання нововведень, що має на меті підвищення ефективності змісту та технологій навчання і виховання в освітньому середовищі університету. Виявлено, що однією з дидактичних умов формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту є провайдинг тренінгових технологій в освітньому середовищі університету - комплексне забезпечення процесу підготовки, розроблення, організації й проведення тренінгів, спрямованих на формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту. Практична реалізація цієї дидактичної умови полягає у створенні в університеті команди тренерів; підготовці команди тренерів до тренерської діяльності; розробленні програми тренінгів; розробленні дидактичного забезпечення; організації й проведенні навчально-тренінгової діяльності серед студентів. Nestulia S. Providing training technologies as didactic conditions of forming leadership competence of future bachelors of management. The article is devoted to the search of effective didactic conditions for the formation of leadership competences of future bachelors in management. It is noted that today the effective technologies of training students in the process of their professional training are training technologies. It has been found that these technologies will be effective also in the process of forming the leadership competency of future bachelors in management. The features of the training as a technology of active training in the educational environment of the University are highlighted, which contributes to the formation of leadership competences of future bachelors in management: group work; interactivity; question - search for answers; the principle of "here and now" ("here and now"); informal atmosphere; synergistic effect; individual styles; prolonged form; the principle of graduality. The main functions of trainings aimed at forming the leadership competence of future bachelors from management are defined and characterized: target, motivational, informational, communicative, methodological, simulative and complex. The special attention of the University's scientific and pedagogical staff should be given to the provision of innovations as a comprehensive support for the processes of creation, development, development, dissemination and use of innovations aimed at increasing the effectiveness of the content and technologies of teaching and education in the educational environment of the university. It is revealed that one of the didactic conditions for forming the leadership competence of future bachelors in management is the provision of training technologies in the educational environment of the university. Providing training technology in the educational environment of the University is a comprehensive provision of training, development, organization and conducting of trainings aimed at forming the leadership competency of future bachelors in management. Practical implementation of this didactic condition is: the creation of a team of trainers at the university; training coaching team for coaching; developing a training program; development of didactic support; organization and conducting of training and training activities among students.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9309
ISSN: 1992-5786
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Нестуля С. І. Провайдинг тренінгових технологій як дидактична умова формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту.pdf544,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь