Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По тематике digital-маркетинг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 6 из 6
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2021Artificial intelligense in marketing: the trand that has comeІваннікова, Марина Миколаївна; Ivannikova, Maryna; Karpenko, N. V.
28-Ноя-2024Використання digital-маркетингу у діяльності сучасного підприємстваДеркач, Олександр; Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
2025Маркетинговий аналіз застосування сучасних стратегій у цифровому середовищіКондратенко, Ростислав Олександрович; Карпенко, Наталія Володимирівна
18-Дек-2020Організація маркетингової діяльності у соціальних мережахКрат, О. О.; Іваннікова, М. М.
Дек-2021Сучасні технології просування для оптимізації маркетингового впливуЗахаренко-Селезньова, А. М.; Аршученко, В. А.
17-Дек-2021Цифрові технології у формуванні маркетингових стратегій бізнесуПолєва, Яна Вікторівна
Отображение результатов 1 до 6 из 6

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь