Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11541

Название: ARTIFICIAL INTELLIGENSE IN MARKETING: THE TRAND THAT HAS COME
Другие названия: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: ТРЕНД, ЯКИЙ НАСТАВ
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ivannikova, Maryna
Karpenko, N. V.
Ключевые слова: digital-маркетинг
маркетинг інновацій
цифровий маркетинг
маркетингові тренди
digital-marketing
marketing trends
Дата публикации: 2021
Аннотация: Further development of artificial intelligence (AI) remains one of the urgent tasks today. Obviously, the potential of the machines is much greater than what we have at the moment. Its implementation requires creativity and discretion - traits inherent only in humans. Highly qualified specialists are needed for programming and teaching technologies. And their shortage in the labor market is the main problem today.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11541
ISBN: 978-83-63649-10-4
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11541-ARTIFICIAL INTELLIGENSE IN MARKETING THE TRAND THAT HAS COME.pdf564,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь