Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14884

Название: ВИКОРИСТАННЯ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
Деркач, Олександр
Ключевые слова: маркетинг
DIGITAL-МАРКЕТИНГ
конкурентоспроможність підприємства
Дата публикации: 28-Ноя-2024
Издатель: Полтава : ПУЕТ
Библиографическое описание: Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернетконференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – 1127 с
Серия/номер: Маркетинг;
Аннотация: Дослідження використання digital-маркетингу що є вектором розвитку сучасного підприємства який використовується для підвищення його конкурентоспроможності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14884
ISBN: 978-966-184-478-9
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ПУЕТ_2024.pdf856,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь