Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По автору Шкурупій, О. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 4 из 4
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
18-Дек-2020МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: УМОВИ ЇЇ СУЧАСНОГО ФОРМУВАННЯАвдєєва, У. В.; Шкурупій, О. В.
18-Дек-2020СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙМалько, А. С.; Шкурупій, О. В.
14-Июн-2010Становлення інформаційної економіки як початок глобальних змін світової економічної системиШкурупій, О. В.
18-Дек-2020СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ: ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА ПРИКЛАДИ З ПРАКТИКИБарановський, О. О.; Шкурупій, О. В.
Отображение результатов 1 до 4 из 4

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь