Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9919

Название: СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ: ОСНОВИ ТЕОРІЇ ТА ПРИКЛАДИ З ПРАКТИКИ
Авторы: Барановський, О. О.
Шкурупій, О. В.
Ключевые слова: бренд
стратегія просування
зарубіжний ринок
маркетингові комунікації
Дата публикации: 18-Дек-2020
Аннотация: Стаття присвячена особливостям створення та просу-вання брендів у маркетинговій діяльності міжнародних компаній
Описание: Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації : матеріали наук. конф. студ. та молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 9 грудня 2019 р. ) / за заг. ред. Базавлук Н. Г. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Текст укр., рос., англ. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9919
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Барановський О.О..pdf290,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь