Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9917

Название: МІЖНАРОДНА МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: УМОВИ ЇЇ СУЧАСНОГО ФОРМУВАННЯ
Авторы: Авдєєва, У. В.
Шкурупій, О. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
міжнародна маркетингова стратегія
глобалізація
конкурентоспроможність
Дата публикации: 18-Дек-2020
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню сут-ності міжнародних маркетингових стратегій транснаціональних кор-порацій. Досліджено та класифіковано маркетингові стратегії компа-ній, а особлива увага була присвячена стратегії Sony Corporation.
Описание: Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації : матеріали наук. конф. студ. та молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 9 грудня 2019 р. ) / за заг. ред. Базавлук Н. Г. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Текст укр., рос., англ. мовами.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/9917
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Авдєєва У.В..pdf321,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь