Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >

Просмотр коллекции по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я І Ї Є
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 5130 до 5149 из 12717
< назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2023Менеджмент підприємства в умовах сталого розвитку (за матеріалами ПАТ «Інтертайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)Циганкова, Лілія Віталіївна
Окт-2017Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці-
2022Менеджмент торговельного підприємства з орієнтацією на зовнішнє середовищеПалько, С. В.; Трут, О. О.
31-Мар-2021МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЕКОНОМІКИ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯРибалко-Рак, Леся Андріївна; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Кужель, Наталія Леонідівна
2011Менеджмент якості: проблеми формування систем управлінняРибалко-Рак, Леся Андріївна; Маркіна, Ірина Анатоліївна
11-Окт-2017Ментальні карти або як зробити лекцію ефективною при ресурсно-орієнтованому навчанні дисциплін комп`ютерного циклуКононец, Наталія Василівна
2011Мережева система планування роботи кафедри ВНЗМаксименко, Микола Леонідович; Ємець, Олег Олексійович
9-Июл-2021Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інноваціїМатеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава ПУЕТ, 27-28 квітня 2021 року)
2024Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали XІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 27–28 березня 2024 року)Нестуля, О. О.; Ткаченко, А. С.; Балабан, П. Ю.; Місюкевич, В. І.; Іванов, Ю. В.; Михайленко, О. М.; Лісіца, В. В.
2023Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали XІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 27–28 квітня 2023 року)Ткаченко, А. С.; Балабан, П. Ю.; Місюкевич, В. І.; Іванов, Ю. В.; Михайленко, О. М.; Лісіца, В. В.
20-Апр-2016Мережевий маркетинг як форма просування та реалізації товарівБондаренко, Вікторія Михайлівна
23-Янв-2020МЕРЕЖЕВИЙ ТОПОС ТУРИЗМУ І РОЗМИКАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИУсанов, Ігор Вікторович
2013Мережевість як визначальна ознака постіндустріального суспільства та організаційно-управлінської побудови сучасної корпораціїДейнека, Тетяна Анатоліївна; Туль, Світлана Іванівна
17-Фев-2020Меркантильність як риса особистості.Горобець, Анна
5-Июн-2020Мерчандайзинг Кредитно-модульний курс Навчальний посібникЛісіца, Вікторія Вікторівна; Іванов, Юрій Васильович
2015Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесуКраус, Катерина Миколаївна
1-Мар-2012Место механизма управления в системе управления маркетингом персонала предприятияКропивка, Юлия Григорьевна
Апр-2013МЕТOДИ ВИЗНAЧЕННЯ РIВНЯ ЗНAНЬ СТУДЕНТIВ ПPИ ДИСТАНЦІЙНOМУ НАВЧAННІОстремська, Ольга Анатоліївна
2023Мета та завдання аудиту електронних грошейТущенко, Аліна Володимирівна; Гончарова, Олександра Віталіївна; Артюх-Пасюта, Олена Василівна
Окт-2012Мета та завдання економічної діагностики діяльності торговельного підприємстваСагалакова, Наталія Олександрівна
Отображение результатов 5130 до 5149 из 12717
< назад   дальше >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь