Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Монографії (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4416

Название: Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесу
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: мерчандайзинг
інструмент
управління маркетингом
малий торговельний бізнес
Дата публикации: 2015
Издатель: Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”
Библиографическое описание: Краус К.М. Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесу / К.М. Краус // Соціально-економічні аспекти розвитку національної економіки в умовах перманентних кризових явищ / Під ред. д.е.н., професора О. О. Непочатенко. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”, 2015. – С. 397-404.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4416
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Копія статті.pdf4,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь