Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра комерційної діяльності та підприємництва >
Монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4416

Название: Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесу
Авторы: Краус, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: мерчандайзинг
інструмент
управління маркетингом
малий торговельний бізнес
Issue Date: 2015
Издатель: Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”
Библиографическое описание: Краус К.М. Мерчандайзинг як перспективний інструмент управління маркетингом малого торговельного бізнесу / К.М. Краус // Соціально-економічні аспекти розвитку національної економіки в умовах перманентних кризових явищ / Під ред. д.е.н., професора О. О. Непочатенко. – Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”, 2015. – С. 397-404.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4416
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Копія статті.pdf4,57 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback