Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10010
|
Название: | CRM-системи як засіб оцінювання рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій |
Авторы: | Гафіяк, Алла Мирославівна Кононец, Наталія Василівна |
Ключевые слова: | інформаційні технології компетентності педагогічні інновації прикладне програмне забезпечення методи навчання |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Гафіяк А. М., Кононец Н. В. (2020). CRM-системи як засіб оцінювання рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. Комп’ютер у школі та сім’ї. № 1(157). C. 10–18. |
Аннотация: | Стаття присвячена аналізу і дослідженню використання сучасних інформаційних систем в освітніх цілях, а саме розглянуто можливості використання прикладного програмного забезпечення для оцін-ки рівня підготовки фахівців з інформаційно- комунікаційних технологій. Розглянуто процес формування професійної компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій за умови використання CRM-систем для підвищення якості підготовки здобувачів вищої освіти. У сучасній освіті необхідна автоматизація різних процесів. Складно представити собі процес підготовку фахівців, зокрема з інформаційно-комунікаційних технологій, без використання спеціалізованого програмного забезпечення, без сучасних тех
нічних засобів та розробок, що використовуються для збільшення автоматизації освітніх процесів. Сьогодні постійно змінюються вимоги до якості підготовки майбутніх фахівців, що викликає необхідність використання засобів збільшення мобільності процесів інформатизації сфери освіти, тому на перше місце виступають інноваційні методи підготовки студентів в системі освіти вищої школи. Саме тому необхідно сформувати у претендентів вищої освіти професійні компетентності та вміння ефективно взаємодіяти в процесі навчання, виконувати проекти, різноманітні завдання, з використанням сучасних інформаційних технологій. Ці та інші умови необхідні при створенні відкритого освітнього середовища, з використанням сучасних технічних засобів тестування і контролю рівня формуванні відповідної компетентності студентів університетів в області освітніх інформаційних технологій.
У статті проаналізовано досвід українських та закордонних науковців з підготовки фахівців в умовах роз-витку інформаційних технологій та досліджено шляхи їх вирішення. Обґрунтовано шляхи використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. Розглянуто програмні засоби навчального призначення, проаналізовано можливості використання CRM-систем для задоволення навчальних потреб. Проаналізовано результати досліджень, що вимагають нових технологій та видів освіти, удосконалення формування фахових та інших компетентностей, що підтримують процес постійного вдосконалення знань і умінь спеціалістів галузі. Досліджено теоретичні засади підготовки фахівців із застосуванням сучасних педагогічних засобів та інформаційних технологій. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10010 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|