Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10076

Название: РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ СТУДЕНТСТВА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Авторы: Несват, Наталія Андріївна
Ключевые слова: студент
викладач
соціальна суб’єктність
виховання
громадянське виховання
критерії
рівні
педагогічні умови
Дата публикации: 2020
Аннотация: Об’єктом дослідження є соціальна суб’єктність студента. Предмет дослідження ‒ педагогічні умови розвитку соціальної суб’єктності студента в закладі вищої освіти. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку соціальної суб’єктності студентства в закладі вищої освіти. Методи дослідження. теоретичні – аналіз українського законодавства в соціальній та освітній сфері, наукової літератури, періодики та інтернет-ресурсів; порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, систематизація емпіричних даних; теоретичне моделювання педагогічних умов розвитку соціальної суб’єктності студента у ЗВО; емпіричні – зовнішнє та включене спостереження, анкетування, тестування, опитування, педагогічний експеримент для перевірки рівня розвитку соціальної суб’єктності студентів. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше: – розроблено теоретичні засади розвитку суб’єктності студентів перших років навчання; – визначено поняття «соціальна суб’єктність», «розвиток соціальної суб’єктності студента», «педагогічні умови розвитку соціальної суб’єктності студента» удосконалено: − методику і зміст підготовки студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» в аспекті розвитку у них соціальної суб’єктності та підготовки їх до виховної роботи з різними віковими групами; подальшого розвитку набули: – теоретичні положення щодо розвитку особистості засобами вищої освіти, щодо суб’єктності студента та його підготовки до життя в громадянському суспільстві. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у: розробленні рівнів, критеріїв, показників розвитку суспільної суб’єктності студента, дослідженні шляхів її розвитку в освітньому середовищі сучасного ЗВО. Матеріали роботи можуть бути використані у процесі професійної підготовки викладачів закладів вищої освіти та фахівців суміжних педагогічних спеціальностей, у системі післядипломної освіти педагогічних працівників.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10076
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Наталія_Несват.docx4,33 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь